הוסף למועדפים  קבע כדף הבית  צרו קשר  עבור לשער
 מאמרים בתחום הכושר מזער

מאמרים אחרונים | מדורים | חיפוש | RSS

יום שלישי 14 אפריל 2009

 

איך לרוץ בצורה הבטוחה ביותר ? / אוריה ג'יימס

 

מאת: אוריה ג'יימס – מאמן כושר אישי , מאמן כושר אישי המגיע עד אליך, מתמחה באימון כושר לילדים, שיקום מוגבלויות ופציעות, נשים בהריון ולאחר לידה, אימון כושר לירידה במשקל, פיתוח גוף, כושר לגיל הזהב.

 

 

בשנים האחרונות עלתה טענה כי הריצה היא פעילות מזיקה ופוגעת במפרקים. נכון שעבור אנשים מסוימים הריצה איננה מתאימה, ונכון שאי הקפדה על עקרונות אימון נכונים עלולות לגרום לנזק גופני, אבל אין צורך לשלול לחלוטין את הריצה.

 

למי שהריצה מתאימה לו, הנה כמה הנחיות חשובות: 

1. התחל בהדרגה. כדאי להתחיל באופן הדרגתי ומתון מאוד ולהתקדם בהמשך.

 

2. כדאי לעבור בדיקה גופנית. אם במהלך השנים האחרונות לא ביצעתם פעילות גופנית מסודרת עליכם לעבור בדיקה רפואית תקופתית. אם אתם סובלים ממחלה כרונית כלשהי (סוכרת, יתר לחץ דם) עליכם להתייעץ עם רופא ספורט בנוגע לאופי הפעילות אותה עליך לבצע. אם אתם מרגישים לא טוב במהלך ריצה, הפסיקו מיד.
 
3. קבעו מטרות. חשוב לקבוע מטרה שאפשר לעמוד בה. לדוגמא, ריצת מרתון...


4. תרגילי חיזוק ומתיחות. לא כדאי לבצע אימוני ריצה בלבד. יש לבצע חימום של המרפקים ומתיחות לפני תחילת הריצה וגם בסיום לא לשכוח מתיחות. כדאי לבצע אימוני כוח לחיזוק חגורת האגן ושרירי הקרסול והברך. 

 

6. נעליים טובות. הפריט החשוב ביותר עבור הרץ הוא נעלי ריצה מקצועיות.  בחירה נכונה של נעלי ריצה עשויה למנוע פציעות.

 

7. לא לשכוח לשתות ולאכול נכון. בריצה שורפים כמות גדולה של קלוריות. אם אתם לא מעוניינים להוריד במשקל, הקפידו להשלים את הקלוריות שאיבדתם, ולא לשכוח להקפיד על איזון משק המים, ולשתות לפני הפעילות ואחריה לפחות.

 

 

למידע נוסף בנושא אימון ריצה וכושר גופני ולתיאום פגישה עם אוריה ג'יימס - לחץ כאן

 

הדף הקודם | הדף הבא
תגובות
כרגע אין תגובות, היו הראשונים להוסיף תגובה!
נא להקיש כאן כדי להוסיף תגובה
    
 שלח פניה ויתקשרו אליך עוד היום ! מזער
שמך:*
טלפון ליצירת קשר:*
כתובת המייל שלך:*
ישוב מגורים:*
בעל מקצוע מבוקש:*
תיאור הפניה: 
שלח

  
 תפריט ניווט מזער
    
 קישורים רוחביים מזער

 

פורטל הבריאות והכושר הישראלי FitPortal נועד לאפשר לך לקבל שירות בתשלום מבעל המקצוע המתאים לך ביותר בתחומים מאמן כושר אישי, דיאטנית קלינית, דיקור סיני, מאמנת כושר אישית. הפורטל משמש כבמה לפרסום בעלי מקצוע בתחומי הבריאות והכושר, אינו ממליץ על בעל מקצוע כזה או אחר, כאשר האחריות המלאה והבלעדית על נכונות ו/או דיוק המידע המפורסם בפורטל לרבות פרטי בעלי המקצוע, כל מידע המפורסם מטעמם וזכויות היוצרים בגין תמונות / תיאורים ומאמרים המפורסמים מטעמם, היא של בעלי המקצוע ושלהם בלבד. בעלי המקצוע והם בלבד נושאים באחריות לשירותים המוצעים וניתנים על ידם, ולפורטל אין כל אחריות בגינם. פניה לבעל מקצוע תועבר לבעל מקצוע מתאים אחד או יותר. למידע נוסף יש לעיין בתנאי השימוש.

                                                                                                                                                     

    
Copyright 2008 by Iris Almog
_________________________________
כניסה
אתר על ידי אתרים ת.ר. בע"מ  |  Site by AtarimTR LTD